Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Demmon | użytkownik

imię i nazwiskoBartłomiej Lipowski adresKraków zarejestrowany29.12.2008 @23:15:00 ostatnio na stronie12.09.2009 @09:41:07

Mam na imię Bartek, interesuję się sportem w szczególności piłką nożną, motoryzacją (to moja główna pasja - ŚCIGACZE, marzy mi się YZF R1 xD), a także grafiką komputerową oraz rozrywką.

Przez dłuższy czas nie zajmowałem się tworzeniem projektów pod www. Dopiero od bodajże grudnia 2008 roku powróciłem po około półrocznej przerwie...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwWkrótce Gadu-Gadu5346986
digarty4 komentarze19 posty na forum0

komputer / sprzęt
Core 2 Quad 4x 2.33 GHz, 4 GB RAM, GeForce 9800 GT 1024 MB, 640 GB

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Robberto    19.08.2009 @15:03:38
TitilliumText14L
_______
.Podpis jak podpis.
~Hyoga    13.07.2009 @12:27:28
Dzięki.
_______
Graphic design, web designer
~jasnowski    06.07.2009 @17:55:55
tyle, że wszystko bez mojej wiedzy ;/
_______
Nie bój się i oceń także moje zdjęcia.

https://www.facebook.com/jasnowski.foto
~jaquar    05.07.2009 @20:53:10
hehe, dziwne bardzo, bo design jest prawie identyczny ale luz, róbcie co chcecie, nie mój interes
~Zlodziejs    11.05.2009 @21:33:49
Dzięki, również za watch
_______
Go For it
-----------------
http://www.ebramki.pl . e B r a m k i . p l
~KolorowaSzarosc    05.05.2009 @11:03:30
no. dodaj jeszcze coś. :P
pozdrawiam.
_______
'nie wierz nigdy nie, w to niebo, które zawsze niebieskie jest. '
~Robberto    14.03.2009 @21:45:35
dzięki za komentarz
_______
.Podpis jak podpis.
~jasnowski    29.01.2009 @07:49:49
no kogo ja widzę :D
dzięki i pozdrawiam
_______
Nie bój się i oceń także moje zdjęcia.

https://www.facebook.com/jasnowski.foto
~jaquar    28.01.2009 @23:18:57
Dzięki, pozdro.
~Robberto    04.01.2009 @20:14:41
Dzięki za łocza. Pozdrawiam i powodzenia życzę.
_______
.Podpis jak podpis.
~rcbs    04.01.2009 @18:55:23
no siema
~doli    04.01.2009 @17:55:31
Czesc ;] widze ze nick zmieniles, tak to po nazwisku pokojazylem

pozdro i dzieki (jeszcze raz) za watch'a
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt